::Putaran Bumi::

Tuesday

MerDeka NiTe -2007-

hahaha.. waktu menghayati kemerdekaan Malaysia yang ke-50. memang best time nie.. nyanyi lagu Malaysiaku Gemilang, Keranamu Malaysia, Negaraku and a few other song yang aku tak tau tajuk tapi pandai nyanyi song dia. hehehehe.... tapi time nie memang best, ada bunga api, ada pembarisan kolej2 and pembarisan persatuan, ada pertunjukkan gimnastik.(show yang paling best sebab budak2 yang main. lawak!! coz ada yang terjatuh and ada yang tak ikut rhythm..hehehe.. time nie memang banyak gerai buka sampaikan makanan kat cafe tak laku.. kesian makcik2 cafe... pic kat atas nie ialah time suasana selepas pembarisan.... sebelum detik 12 malam.. memang bersepah habis. ish ish ish.... kesian kat UPSB nak clean balik semua tempat nie selepas kitaorang buat sepah!!! tapi malam too UPSB pun have a great time....



nie pulak pic selepas detik 12 malam. time semua orang bersatu. aku suka tengok time nie.. memang semua bangsa bersatu and berseronok. tak dapat nak lupakan macamana kami semua bersatu and berseronok bersama sebagai satu rumpun di bawah nama MALAYSIA. time nie laa aku merasakan aku amat bangga menjadi rakyat Malaysia.



gambar kat atas too pic aku dengan member2 baik aku.. hehehehe.. memang kamcing laa.. Shazwan, Azrul, Ali, Arif, Serd and yang bawah too Fiq, Crul and aku.huhuhu... lepas aktiviti nie ada singer datang. Dafi and Dayang Nurfaizah. aku tak pic depa coz aku seronok melayan suasana merdeka..







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...