::Putaran Bumi::

Thursday

Goodbye My Little Angel

sayang, u memang selalu di samping I,
u tak pernah komplen sepatah haram pun arahan I,
u selalu menolong I ketika I memerlukan u,
u jugak selalu berkongsi rahsia dengan I 
dan tidak pernah sepatah pun lagi rahsia kita u pecahkan..
tetapi yang... 
sekarang kita sudah tidak bersama lagi...
u sudah berwajah plastik, tidak lagi seperti dulu..
tetapi I tetap menyayangi u seadanya...
segala rahsia kita, semua kenangan kita telah hilang dari semadi mu...
terima kasih sayangku....

**************************************************************************************************************

aku sebenarnya tengah tension, sangat tension apabila semua kerja yang dkena buat 2x. Baru jer nak rehat.. tetiba jadi camni plaks... grrr!!!.... 

bukan too jer.. disebabkan sayangku ni laa.. aku hilang DIA.. tapi aku masih memohon padaNYA agar diberi kekuatan untuk aku meneruskan hidup aku... sesungguhnya aku sangat penat laa...

sayangku, LAPTOPKU.. kenapa semua jadi begini...
kenapalaa kami kena berperang disebabkan kamu....

**************************************************************************************************************

Baby, are you down, down, down,down, down
Even the sky is fallin' down....
(Jay Sean - Down)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...