::Putaran Bumi::

Friday

Moving Out!!!




I don't know if i'm making a right decision... BUT, the decision had been made..

aku pergi tanpa kata.. diam membisu tak daya ku lupa... tetiba lagu aizat plak...


ini keputusan yang memang susah juga untuk aku buat.. tetapi for the sake of myself.. aku amik jugak langkah ini.. buat kengkawan sebilik, sorry aku tak beritahu.. blah macam too jer.. malas aku nak dengar mulut korang mencarut bising.. huhuhu...

lepas ni kalau korang jumpa aku tengah jalan, kompem aku kena luku!!..

lepas ni bermula satu kehidupan baru aku! hope aku diterima seadanya.. YIPPI!!! perlu ker aku cakap perkataan ni.

3 comments:

dila said...

ko gaduh ngn roomate ko ke ...?
pindah bilik aku pun xpe.

-Armadash- said...

nope laa... for de sake of my future.. i had too.. cant stand it anymore.. got a huge prob.. mmg xkan solve punya laa...

DNA said...

uik!!!
tetiba je aku rasa muskil!

Mada, ko ni laki ke pompuan..
awat ada orang ajak ko duduk sebilik ni?

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...