::Putaran Bumi::

Thursday

Mooting like Footing..

Semalam baru habis mooting... mula2 memang seronok bagai nak rak, tapi selepas sorang kena fire dgn "Pakcik Hakim".... pastu sorang lagi kena fire... aku terus down... Bila sampai giliran aku.. aku bagi jer laa.... setakat aku mampu. kena gasak teruk gak dengan "Pakcik Hakim". Macam-macam soklan di putarbelitkan pada aku.. pening jugak aku duk fikir nak menjawab.. lepas jer giliran aku perang mulut tamat.. aku tarik nafas panjang-panjang.. LEGAA....

Aper pun aku ucap terima kasih bebanyak kat partner aku yang banyak tolong aku.. kalau tak.. aku tak rasa kita boleh menang... walaupun bagi aku, overall performance was totally suck tapi aku rasa kami patut dapat tepukkan atas usaha kami.. Arigatoo miss Lina... :).

Tapi bila fikir2 balik, menyesal giler dulu tak nak masuk mooting time persatuan buat mooting inter batch. Bila dah final sem, baru nak masuk, macam2 kesalahan dapat di detect. Hati pulak dengan pasrah berkata "Kalau laa aku buat macam ni tadi, tentu boleh patah hujah pihak lawan". Inilah balasannya apabila buat kerek zaman dulu2, kononnya mooting ni tak susah pun.. Aish.. menyesal tak sudah..

Aperpun, this is one of the best experience ever, malam tu tak tido buat benda mooting.. masing2 terguling depan cafe dan selepas tu, awal2 pagi pergi mooting... perrrghh.. sweet memory beb!..

p/s: Kalau boleh aku nak putar balik masa ke zaman dulu2. aku nak join mooting semula... T_T

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...