::Putaran Bumi::

Sunday

Banjir + Cuti = Study

Poning laa... Sekarang musim banjir kat negeri Kedah ni haa.. seriusly, mmg teruk laa teramat, even nak gi Alor Star pun amik masa sampai 2-3 jam.. tak caye? amik ko!...
Ni kat Pekan Jitra
Pekan Changlun yang terindah.. X_x
Laluan ke UUM
Kan dah cayer... aishh!!...
Banjir punya pasal, aku pergi balik Alor Star sampai 9 jam.. 
Ko bayangkan 9 jam dalam kereta dan dalam 5 jam duk kat satu tempat tak bergerak coz of traffic jam..
Time too memang macam-macam bunyi ada dalam kereta..
siap boleh pulak duk nyanyi macam-macam lagu.. (kebetulan petang too, sinar pasang lagu baik punya!!), apa lagi MELALAK laa!!.. hahaha...
aku ingat lagi pakcik yang drive kereta sebelah aku, pandang semacam je kat kitaorang.. hahaha. SORRY PAKCIK!!.. tetiba teringat lagu cambest Sorry Sorry - Super Juniors..

aper pun, bak kata kawan-kawan aku, itulah pengalaman... pasni leh laa citer ke anak cucu.. hehehe..

SEKIAN TOPIC BANJIR..

Masuk plaks TOPIC CUTI & STUDY,

Disebabkan dah banjir, UUM jadi darurat, final exam yang sepatutnya just around the corner iaitu pada 8 November 2010 telah dianjakkan kepada 21 November 2010. Aku punyalah tension, sebab aku punya paper habis awal, tetiba menjadi paper yang paling last habis... (12 Disember 2010) grrr!!!.. tapi aku tetap bersyukur sebab aku dapat bercuti.. hehehe... 

Since, aku memang kaki malas study.. aku decide tak nak balik rumah sebab kalau kat rumah WAJIB!! takde harus atau makruh aku tido, makan & tengok TV... 

Sekarang! tinggallah aku sengsorang di kolej kediaman aku!!.. 
Apa yang perlu aku buat ialah AKU PERLU TEGARKAN DIRI AKU..!!

PEACE!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...