::Putaran Bumi::

Friday

GIVEAWAY PERTAMA:: Jom Blogwalking Contest!

Tadi sedang seronok duk terjah blog orang, tetiba terpandang sesuatu entri. Aku terpesona sekejap dengan dia punya entri. Aku pun bacalah, rupanya contest Jom Blogwalking. Ikhlas aku cakap, aku bukan ada niat nak sertai contest ni, tapi aku hanya berniat untuk mengenali sahabat baru di dalam dunia blogging ni. Aku sekarang sangat trill nak jumpa blogger seluruh Malaysia.

Ok! berbalik pada contest ni, aku rasa aku telah memenuhi dia punya requirement kecuali bab tinggal solat.huhuhu. Dulu zaman kechik-kechik selalu mengelak dari solat. Sekarang dah insaf dah, so kiranya aku berkelayakan laa kan... (,")v

Untuk mengetahui lebih lanjut pasal contest ni, termasukla syarat-syarat beliau, tengok kat tuan empunya tanah blog, iaitu abg teror... tu pic dia dalam iklan kat bawah ni.. Nak pergi ke link blog beliau, sila la tekan dia pny iklan banner kat sidebar kanan korang tu yer. Gambar kat bawah ni tak leh tekan.. sekadar hiasan sahaja. 

2 comments:

farhana masdo said...

aku tag kw .

http://farhanamasdo.blogspot.com/2011/02/jom-join-bloglist-pak-cek-biola.html

-ilhamvetto- said...

kaw tag aku.. aku taw.. aku baca... :))))

terima kasih o'o

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...