::Putaran Bumi::

Friday

Aku Nak Jadi Lelaki Cantik!.

Terngiang-ngiang kat telinga aku benda yang aku baca semalam, siap dah boleh hafal dah!.. Aku otomatik teringin nak jadi Lelaki Cantik!.. 

Aku tahu selama ini aku dalam golongan kategori separa kacak!.. tapi setelah membaca artikel tu, perasaan aku nak jadi Lelaki Cantik! makin menjadi-jadi. Aku sanggup bermaskara, bergincu, mewarnakan pipi, pakai eyes shadow yang di asaskan dari ayat-ayat dan bait-bait katanya.. 

Aku nak jadi Lelaki Cantik sebab Lelaki yang cantik..... 

  • Adalah lelaki yang mampu mengalirkan air mata untuk ingatan.
  • Adalah lelaki yang sedia menerima segala teguran.
  • Adalah lelaki yang memberi madu, setelah menerima racun.
  • Adalah lelaki yang tenang dan lapang dada.
  • Adalah lelaki yang baik sangka.
  • Adalah lelaki yang tidak pernah putus asa.
Paling penting, kecantikkan seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal, tetapi pada murni rohani serta mereka yang berdiri di atas kemuliaan hati.

aku nak jadi LELAKI CANTIK sebab seluruh kecantikan lelaki ada pada Muhammad yang Ummiy....

4 comments:

ball0na . tiut2 ツ said...

harap2 suami saya nnt adalah lelaki yg cantik . :D . aminn .

-ilhamArman- said...

amin!!.. moga doa awk dimakbulkan.. :))))

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

tersentuh membace nye...


bile nak dtg ni..
duit aku dah standby..
ABC kn... hehe

Warna Warni Kehidupan said...

oooo...saye pun nak cari lelaki cantik la huhuhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...