::Putaran Bumi::

Wednesday

Between Right or Wrong Decision

Antara Anyer dan Jakarta 
kita jatuh cinta...
Antara Anyer dan Jakarta..


tetiba lagu ni yang duk aku nyanyi!!.. hehehe..
tak ada langsung kaitan dengan entri ni, cuma aku suka jer kiasan yang disandarkan di situ..

Semua orang perlu membuat keputusan dalam hidup dia.. Kekadang memedihkan, kekadang ia merupakan satu langkah bijak. Aku sememangnya tak suka membuat keputusan kerana aku merasakan ada pihak yang akan makan hati. I hate this part. Akan tetapi aku harus sedar, LIFE IS A LIFE... must go on and don't look back on your past decision.. 


Aku sedar selepas keputusan ni aku lakukan, akan ada yang tertanya nanti kenapa aku buat macam tu, i will say nothing about the reason behind it. Aku harap mereka tertentu akan menerimanya dengan hati yang terbuka. sememangnya apabila seseorang yang membuat sesuatu keputusan itu, mereka bukan melakukan dengan sewenang-wenangnya, sebenarnya mereka telah berfikir semasak-masaknya, telah menilai baik dan buruk terhadap diri mereka. Mungkin ayat ini terdengar akan seolah-olah aku macam mementingkan diri sendiri. Hakikatnya I HAVE TOO, there is no other option for me... 


HOPING THAT I WILL NOT REGRET WITH MY DECISION...

nota kaki: apa yang aku merepek ni... korang baca jer laa...   

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...