::Putaran Bumi::

Thursday

Black & White Photo Contest



huhu... last minit punya entry..
hopefully sempatlaa nak masuk contest ni..
tarikh tutupnya 25 November 2009 pabila SANTA CLAUS menjerit HO HO HO..
dengan erti kata lain malam ni kul 12.00 tengah malam maka tutup laa tarikhnya... hehehe...
contest ini dianjurkan oleh tuan punya blog: EZZAN YUSOP

ku pilih pic ni masuk black n white photo contest, huhuhu......


tuan empunya blog kata aku perlu menjadi main attention...
dalam pic ni aku rasa aku laa main attention..
so person yang paling catch attention too adalah aku lagi dua orang too adalah rakan merangkap adik serumah aku!.
ni pic masa baksis bulan lepas di Kampung Perit, Perlis.
Memang best baksis too, aku plak dapat rakan serumah yang sempoi dan memang kaki layan..
memang teringat segala kejadian "nakal time too"..
thank you guys!!
you are the best!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...