::Putaran Bumi::

Sunday

Home Alone


Dah 4 hari aku menyendiri di rumah..
semua orang blah pulang ke bangi..
sangat membosankan, itulaa saper suruh tak nak ikut.. tapi yang bestnya, aku spent time aku selama 4hari ni dengan meronda Kuala Terengganu dan lagi best aku menghabiskan hari-hari yang lepas dengan berpusing ke seluruh pasaraya yang ada tanpa membeli apa-apa. bak kata kaum wanita, pergi window shopping. hak3. sebut sajer pasaraya kat Kuala Terengganu ni yang aku tak pergi... semua dah jejak.. :P


Bila aku fikir balik cara aku menghabiskan hari-hari aku itu.. sangat kelakar rasanya.. aku macam tidak percaya aku boleh hidup macam tu selama 4hari. hever done that before in my entire life. not talking to anybody except typing mesej, blog, FB, FS.. huhuhu... 


tapi kan.. pejam celik, pejam celik... dah tak lama dah waktu cuti aku... hanya tinggal beberapa hari jer lagi sebelum aku pergi menyambung perjuangan aku yang belum selesai.. ceeewaaahhh!! ayat!!
Aku dah tak sabar nak kembali semula ke habitat aku yang jauh nun di utara tanah air. Apa khabar agaknya di sana??


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...