::Putaran Bumi::

Monday

New Place New Style

kenyataan yang ku tak dapat terima adalah dipaksa berpindah bilik..
setelah berkurun bertapa kat ruang bilik too.. akhirnya semester ni aku kena keluar dari daerah pertapaan itu..
aku kuciwa.. sodeh.. tetapi..


KINI tidak lagi....


dengan bilik baru ini, dapatlah aku wireless 24hours.. hehehe..
bilik lama aku tak dapat wireless. tak sangka plak bilik baru ini dapat wireless..
malahan aku mendapat jiran satu Malaysia.. kiri bilikku jiran berbangsa india, kanan bilikku, jiran berbangsa cina.. (memang 1 Malaysia)..


meskipun mereka memekak 12jam sehari..
dengan dapatnya jalur lebar kat bilik aku..
aku dah tak peduli semua itu... hahaha..


hari ini start kelas... tapi rasa macam malas nak pergi..
ok! sambung tido.. muhahaha....


2 comments:

dila said...

nampak ko tadi dari atas kelas...aku ngn dayat lambai2..ko tak perasan..hehe

-Armadash- said...

adel:sory laa cik minah ooii!! ak xpasan laa.. pasni ko buat laa sepanduk beso skit.. sng aku nampak.. hak3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...