::Putaran Bumi::

Saturday

Goodbye Home Sweet Home

Pejam celik..
Pejam celik..
dah sebulan dah aku bertapa di rumah mencari ketenangan menghabiskan sisa percutian sepenuh masa..
sememangnya cuti kali ini agak membosankan untuk aku tetapi ada jugak waktu gembiranya, tak perlu laa aku cerita satu-satu waktu gembiranya.. nanti bosan pulak orang membacanya..

Esok aku akan berangkat pulang ke tanah air ku di Oslo, New Zealand.. Poyo lebey. At the same time I can't wait untuk pulang ke tanah airku itu.. hahaha.. bermacam-macam perancangan aku dah set kan..

Lepas ini aku akan merindui motor buruk yang tersedut-sedut yang selalu menumpangkan aku, banjir yang membuatkan aku tak boleh keluar rumah 2 minggu, paling utama adalah perjalanan yang hebat berlegar-legar disekeliling Mydin Mall... muhahaha...

Sayonara Home Sweet Home....
Malam ini Boeing 747 akan membawaku pulang ke tanah airku....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...